maandag, juni 01, 2009

NotFount #14 GC1PVMK

GC1PVMK
AELC (Assen's Eerste Lantaarnpaal Cache)
Is een beetje dom. Twee keer gezocht maar aangezien er al staat dat er 20 meter afwijking is dus uiteindelijk maar gestopt. Wel gezellig met medecacher gebabbeld.

EnditisdandereactievanGeoTeeth
>Maar het blijft een grote sof als je een drietal Assen's Eerste XXXX caches in Assen niet kunt vinden. Bij de tweede had ik waarschijnlijk langer moeten graven in de vele stenen. Maar door de vele stenen zag ik de muur niet meer.

Maar de grootste desillusie was wel de Eerste Lantaarnpaal cache. Terwijl ik van GAE gewend ben dat de caches liggen waar ze behoren te liggen maakt blijkbaar GAE bij de AELC hierop een uitzondering. Bij beide lantaarnpalen heb ik niks kunnen vinden. Gezien mijn trouw aan de hints heb ik niet verder gezocht (OK, een klein beetje dan). Maar toen ik ter plekke kwam was ook Ropeho al aan het zoeken.
Per saldo leverde ons gezoek niet veel op. Des te wranger dat anderen op die dag de cache wel hebben kunnen vinden. QED: of zij waren voor ons en is de cache daarna verdween, of zij zijn betere zoekers.
GeoTeeth<

Geen opmerkingen: